"30 lat słoicyzmu" w jubileuszowej kampanii marki Rolnik
Firma Rolnik, producent przetworów warzywnych rusza z jubileuszową, długofalową komunikacją marki pod hasłem "30 lat słoicyzmu". Działania przygotowały agencje Brave Brain i Media Choice.
Z okazji 30 lat swojej działalności firma Rolnik postawiła na kreatywny koncept pod hasłem „30 lat słoicyzmu”. Będzie ono towarzyszyć marce w długofalowej komunikacji, która odwołuje się do bogatej tradycji, ale w nowoczesnym wydaniu.
Firma odchodzi od sentymentalnego świętowania rocznic, w których na plan pierwszy wysuwa się przedstawienie historii brandu, postawiono na launch nowej koncepcji. Odwołuje się ona stricte do DNA marki Rolnik oraz rozpoznawalności głównej kategorii produktów, które łączy ten sam rodzaj opakowania (słoik).
Działania reklamowe prowadzone są w social mediach, na specjalnie dedykowanej stronie www oraz w mediach szerokozasięgowych.
Autorem kompleksowej koncepcji kampanii jest agencja Brave Brain, natomiast za realizację odpowiadał zespół Media Choice, którego pracę koordynowała Aleksandra Filipowicz, media planning manager.
Dołącz do dyskusji: "30 lat słoicyzmu" w jubileuszowej kampanii marki Rolnik