W dniu rozpoczęcia festiwalu Cannes Lions, w poniedziałek ogłoszono kolejne shortlisty. Agencja McCann Poland z projektem “Room for everyone” dla Mastercard otrzymała 7 nowych nominacji.
Znalazła się na shortlistach w 3 kategoriach: Brand Experience & Activation Lions (w podkategoriach: Consumer Services / Business to Business i Customer Acquisition & Retention), Creative BtoB Lions (Brand Experience, Corporate Purpose & Social Responsibility i Integrated Campaigns) oraz Creative Data Lions (Data Enhanced Creativity i Data Integration).
Oznacza to, że projekt “Room for everyone” ma już łącznie 11 nominacji do tegorocznych Lwów, w tym jedną w kategorii Titanium.
“Room for everyone” - o czym jest?
Kampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia. Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych. Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance. Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications. W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji. Cannes Lions startuje dzisiaj, 17 czerwca i potrwa do 22 czerwca.
Czytaj więcej na:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mccann-poland-ma-kolejne-trzy-nominacje-na-cannes-lionsKampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia. Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych. Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance. Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications. W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji. Cannes Lions startuje dzisiaj, 17 czerwca i potrwa do 22 czerwca.
Czytaj więcej na:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mccann-poland-ma-kolejne-trzy-nominacje-na-cannes-lionsNewsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Kampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji.
Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. W oparciu o specjalistyczne dane narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia.
Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce.
Kiedy wyniki Cannes Lions?
Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance.
Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications. W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji. Cannes Lions potrwa do 22 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Jeszcze więcej nominacji dla kampanii "Room for everyone" od McCann Poland i Mastercard