SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

81,2 tys. zł za spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów" w TVN

TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najdrożej wyceniono reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów" i czwartkowych "Kuchennych rewolucjach" - na ok. 80 tys. zł netto (bez VAT).

81,2 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów za spot 30 sek.) kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 75,1 tys. zł.

79,8 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy premierowych odcinkach "Kuchennych rewolucji", zaś przy emitowanym w niedziele show kulinarnym "Masterchef" - 70,2 tys.zł.

Reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia" (emisja we wtorkowe wieczory) wyceniono na 58,2 tys. zł, przy "Mam talent" (sobota wieczór) - na 63 tys. zł, przy "Top Model" (środa wieczór) - na 63,2 tys. zł.

40,1 tys. zł kosztuje spot przy programie "Kuba Wojewódzki" , a 58,8 tys. zł przy "Milionerach".

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w blokach reklamowych przy emitowanych w TVN serialach zapłacą: 54,9 tys. zł przy "Na Wspólnej", 46,4 tys. zł - przy serialu "Receptura", 31,1 tys. zł przy "Chyłka - Inwigilacja".

Od 17 października emitowany będzie nowy sezon serialu "Szadź" - reklama przy nim to wydatek rzędu 44,3 tys. zł.

Za spot przy serwisie sportowym w dni powszednie trzeba zapłacić 65,4 tys. zł i 75,4 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - odpowiednio 61,1 tys. zł i 67 tys. zł.

TVN MEdia jako drugie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP- podało ceny reklam na październik.

 

Dołącz do dyskusji: 81,2 tys. zł za spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów" w TVN

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
C
Wiadomo że TVN to kanał propagandowy Tuska.
odpowiedź