SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ABC Direct Contact z nową identyfikacją od Plej

Operator pocztowy ABC Direct Contact zakończył proces rebrandingu, w ramach którego zmieniono m.in. jego logotyp i stronę internetową. Nową identyfikację firmy przygotowała agencja Plej.

W nowej identyfikacji wizualnej zachowano dotychczasowy kolor oraz okrągły kształt znaku. Logo zostało unowocześnione, a czcionka umieszczona w okrągłym kształcie stempla pocztowego. Wprowadzono również nowy claim: „Prosto do Klienta”.

- Zmieniając logo, nie zerwaliśmy z przeszłością. Przeciwnie, natchnęła nas ona do ponownego poszukania inspiracji w stemplu pocztowym. W symboliczny zarys jego konturu  wpisaliśmy nazwę ABC Direct Contact w taki sposób, aby końcowy efekt czerpał zarówno z tradycji, jak i nowoczesności. Dzięki temu podkreślamy, że stawiamy na nieustanny rozwój, inwestowanie w nowe technologie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań - opisuje Krzysztof Wdowiński, specjalista ds. marketingu ABC Direct Contact.

W ramach rebrandingu operator ABC Direct Contact zmienił również wygląd i architekturę swojej strony internetowej abc-dc.pl. Nowe podejście do treści zamieszczonej na stronie, skróciło czas pomiędzy wejściem na portal, a znalezieniem poszukiwanej informacji. Dodatkowo strona została  wykonana w technologii responsive, co umożliwia przeglądanie na smatfonach i tabletach.

Za rebranding marki oraz przebudowę strony internetowej odpowiada agencja Plej.

Dołącz do dyskusji: ABC Direct Contact z nową identyfikacją od Plej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.communicationi.com/page23.php
The researchers and engineers in the usa Military services Communications-Electronic products Command (CECOM) Evening Perspective & Electronic digital Detectors Directorate (NVESD) have discovered ways to catch accessible electro-magnetic radiation in the open air that part of the variety noticeable to the eye and still have designed gear allowing the American soldier to battle as well during the night time as during your day and to "Personal the Evening". Evening hours eyesight products supply night martial performers possessing the ability to shoot, maneuver and see at night time or through intervals of reduced presence. The Military applied two different kinds of Evening vision items impression intensifiers and thermals. Impression-Intensifying Products are derived from gentle amplification and really should hold some light readily available. These kinds of products can boost the readily available light from 2,000 to five,000 situations. Energy Forwards-Browsing Infrared (FLIR) sensors ? often known as "devices" ? By realizing the temperature distinction between an item and it is atmosphere, work. FLIR solutions were set up on specific battle automobiles and helis.
odpowiedź
User
http://www.tazohoor.ir/forum/member.php?action=profile&uid=89164
Ankara is often a cloth which was commonly reserved for cultural festivities. Individuals felt this cloth was also flowery, and much too colorful. Previously referred as Dutch was from Holland; this fabric obtained its existing title Ankara once the Turks produced a less expensive edition in the cloth. And not using a glamorous seem, the material was regarded indigenous.
odpowiedź
User
http://scrubsitaliansite.altervista.org/forum/member.php?action=profile&uid=1325
ACN situation these will be the most significant direct seller of telecommunications around the planet, is that this truth, hype or possibly ACN scam? Present day short article highlights ACN on regardless of whether this really is in fact an excellent genuine house organization opportunity or otherwise.
odpowiedź