Actimel w reklamie odkrywa prawdę o pracy Świętego Mikołaja (wideo)
Danone Polska kontynuuje kampanię pod hasłem „#MamMoc”. Tym razem w spocie pokazuje przygotowania Świętego Mikołaja do Bożego Narodzenia. Marketer przy kampanii współpracował z agencjami Young&Rubicam, Mediacom Warszawa, Syzygy i VML Poland.
Na potrzeby kampanii powstał minutowy spot reklamowy, w którym pokazano tzw. obóz rekrutów i przygotowania w nim do roli Świętego Mikołaja. Film ze Świętym Mikołajem jest kolejną odsłoną kampanii marki Actimel „#MamMoc” (#StayStrong). W oryginalny, zabawny sposób pokazuje, że uczucie wewnętrznej siły zależy od nastawienia.
Nowa kampania Actimela ma pomóc spojrzeć na przedświąteczną gorączkę z dystansu, wprowadzić w dobry nastrój i cieszyć się tym magicznym okresem.
Film ze Świętym Mikołajem to część globalnej kampanii marki Actimel. W Polsce planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa, adaptacją spotu - Young&Rubicam. Za realizację kampanii w social media odpowiada agencja Syzygy, a za pozostałe działania w internecie - VML Poland.
W jednej z ostatnich odsłon kampanii „#MamMoc”, prowadzonej latem br. wystąpił Maciej Stuhr, który śpiewał piosenki na poprawę humoru.
Dołącz do dyskusji: Actimel w reklamie odkrywa prawdę o pracy Świętego Mikołaja (wideo)