Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć associate creative directors w 180heartbeats + Jung v Matt
Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński awansowali na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska associate creative directors w dziale kreacji i designu. agencji 180heartbeats+Jung v Matt.
Adrian Zwierzyński jest multidyscyplinarnym kreatywnym z dwunastoletnim doświadczeniem w reklamie. Ze 180heartbeats+Jung v Matt związany jest od 4 lat. W ciągu ostatnich kilku lat miał okazję pracować w agencjach o różnych profilach. Doświadczenie zawodowe dobywał w agencjach Neon Shake oraz VMLY&R Poland. Pracował m.in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo.
Kamil Kuć jest w branży ponad dekadę, ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata. W połowie studiów psychologicznych trafił do agencji kreatywnej we Wrocławiu, gdzie zaczynał od pracy dla lokalnych klientów.
Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzi działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina czy #hakujemy_hit.
Dział kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt liczy obecnie dwadzieścia osób. Zarządza nim Michał Sęk, executive creative director & partner.
Dołącz do dyskusji: Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć associate creative directors w 180heartbeats + Jung v Matt