SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions

Na festiwalu reklamowym Cannes Lions kolejne nominacje uzyskała McCann Poland. Na shortlistach są też projekty agencji DDB Warszawa, 180heartbeats + Jung v Matt, FCB&theMilkman i VMLY&R Poland.

McCann Poland za projekt „Where to Settle” zrealizowany dla Mastercard otrzymała trzy nominacje w kategorii Direct (w podkategoriach Single-market Campaign, Consumer Services / B2B, Real-time Response) oraz dwie w kategorii Public Relations (w podkategoriach Real-time Response i Sponsorship & Brand Partnership).

Wcześniej agencja za tę akcję znalazła się na shortliście w kategorii Titanium.

Trzy szanse na nagrody ma agencja Ogilvy Poland: W kategoriach Design i Media (w podkategoriach Social Behaviour & Cultural Insight i Metaverse, New Realities & Emerging Tech). Została nominowana za projekt „Buy My Cancer” dla Onkofundacji Alivia, w ramach którego przygotowano m.in. dzieła sztuki NFT stworzone z obrazów komórek nowotworowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na shortliście kategorii Design jest też DDB Warszawa za kampanię pod hasłem „Zróbmy razem najprzytulniejszą zimę ever!” promującą Burger Drwala oferowany przez sieć gastronomiczną McDoanld's, a w kategorii Public Relations - FCB&theMilkman za akcję „Moje pierwsza trucizna” dla marki Clovin mającą zwracać uwagę, jakie szkodliwe substancje przenikają do matczynego mleka.

180heartbeats + Jung v Matt jest nominowana w kategorii Media za projekt „The impossible parade” dla Kampanii Przeciw Homofobii, VMLY&R Poland - za projekt „Sztuka bez wstydu” dla marki Durex.

Agencje z Polski nie otrzymały żadnych nominacji w kategoriach Print & Publishing, Outdoor, Radio & Audio, Digital Craft, Industry Craft, Film Craft, Social & Influencer, Entertainment, Innovation oraz Pharma.

Do tegorocznej edycji Cannes Lions agencje z Polski wysłały łącznie 177 zgłoszeń, najwięcej w kategoriach Brand Experience & Activation (22), Direct (20) oraz Public Relations (17).

Festiwal potrwa do najbliższego piątku.

Dołącz do dyskusji: Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jw
Świetne ROI: liczba zgłoszeń (ich koszt & koszt przygotowania, wszystkie te roboczogodziny) do liczby nominacji i nagród. Nie wspominając o realnym rynkowym znaczeniu.
7 4
odpowiedź
User
aga
Hipsterka z branży hejtuje w weekend Maka i korpo, aby w tygodniu pracować dla nich i zgłaszać się po nagrody za swoją pracę. Serio projekt dużego szalika to nagroda za design?
0 0
odpowiedź
User
trochetaktrochenie
Świetne ROI: liczba zgłoszeń (ich koszt & koszt przygotowania, wszystkie te roboczogodziny) do liczby nominacji i nagród. Nie wspominając o realnym rynkowym znaczeniu.


Najbardziej to koszt za samo zgłoszenie, bo raczej nie jadą tam kampanie, które nie wygrały czegoś więcej u nas (więc kejs już jest).
6 4
odpowiedź