Adwertajzing reklamuje Head & Shoulders
Agencja Adwertajzing rozpoczęła obsługę reklamową marki Head & Shoulders. Wcześniej prowadziła już działania marketingowe dla innych brandów Procter & Gamble.
Adwertajzing będzie obsługiwać reklamowo Head & Shoulders w regionie CEMEA, czyli Europy Środkowej, Bliskiego Wchodu i Afryki. Pierwszym zadaniem agencji było przygotowanie materiałów POS do nowej kampanii „Head & Shoulders feathers” realizowanej od maja na rynku Szwajcarskim. Ponadto firma stworzyła dla marki naukowe pakiety demonstracyjne oraz specjalistyczne filmy korporacyjne.
Procter & Gamble powierzył Adwertajzing obsługę reklamową Head & Shoulders, ponieważ jest zadowolony z efektów sprzedażowych, które osiągnęły prowadzone przez agencję działania reklamowe Brauna i Duracella. - Nasze kampanie dla tych marek emitowane były praktycznie na całym świecie - podkreśla Lech C. Król, współzałożyciel Adwertajzing.
Umowa dotycząca obsługi Head & Shoulders została zawarta bezterminowo. Adwertajzing i Procter & Gamble nie podają więcej szczegółów na jej temat.
Dołącz do dyskusji: Adwertajzing reklamuje Head & Shoulders