Aegon teatralnie reklamuje "przejrzyste zasady" (wideo)
Pod hasłem "Przejrzyste zasady" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa firmy Aegon. Akcja wykorzystywanego w niej spotu rozgrywa się w teatrze.
W rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii reklamowej firma Aegon w żartobliwy sposób przedstawia hasło "Przejrzyste zasady". W 30-sekundowym spocie aktor teatralny po zakończeniu spektaklu mówi krótką kwestię, której zapomniał wcześniej wypowiedzieć. - Dobry odbiór naszej zeszłorocznej reklamy spowodował, że i w tym roku postanowiliśmy odwołać się do poczucia humoru widzów, żeby pokazać, jak ważna jest dla nas przejrzystość oferowanych produktów - uzasadnia Michał Biedzki, prezes Grupy Aegon w Polsce.
Akcja od 16 lutego jest prowadzona w TVP1, TVP2, TVP3, Polsat,
TVN, TVN24 i Discovery.
Kreację kampanii firma Aegon przygotowała we współpracy z agencją
reklamową Drimtimtim, a zakupem mediów zajął się dom mediowy
Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Aegon teatralnie reklamuje "przejrzyste zasady" (wideo)