Agata Krynicka: z Avantis do AdAhead
Agata Krynicka objęła stanowisko head of business development w agencji AdAhead. Poprzednio pracowała w firmie Avantis.
Jako head of business development w AdAhead, agencji niestandardowych mediów interaktywnych działającej w ramach grupy ARBOinteractive, Agata Krynicka będzie odpowiadać za produkty mobile. Do jej obowiązków będzie należeć rozwój tej oferty oraz współpraca z klientami bezpośrednimi i agencyjnymi w zakresie kampanii na urządzeniach przenośnych.
Agata Krynicka poprzednio pracowała w firmie Avantis, w której rozwijała reklamę mobilną i współtworzyła system do zarządzania kampaniami tego typu. Wcześniej przez rok była związana z Telecom media, gdzie uczestniczyła we wprowadzeniu reklamy mobilnej na polski rynek. Współpracowała z takimi klientami, jak m.in. Blue City, Tchibo, Kraft, Avon, Seat, Adidas i Diageo.
Ogółem w branży mediowej Krynicka pracuje od 12 lat – wcześniej zajmowała się czasopismami młodzieżowymi w wydawnictwie Axel Springer i w Wydawnictwie Bauer.
Dołącz do dyskusji: Agata Krynicka: z Avantis do AdAhead