Agata zamiast Agata Meble
Sieć salonów Agata Meble zmienia logo i skraca nazwę. 18 salonów firmy w całym kraju będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata, któremu towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. Za rebranding odpowiada agencja Opus B.
W najbliższym czasie każdy salon sieci Agata Meble zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie sklepów.
Odświeżenie wizerunku marki to konsekwencja zmian, które już zaszły w salonach meblowych Agata. Meble pozostają w ich ofercie najważniejszym elementem, ale coraz większy udział mają akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne, czego potwierdzeniem jest skrócenie nazwy. Docelowo wszystkie produkty sprzedawane w salonach firmy mają posiadać wspólną markę Agata.
Koncept nowego logo został oparty na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę.
Zmiana logo w dotychczasowych 16 sklepach i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach to proces na wielu płaszczyznach obecnie wdrażany, który ma potrwać przez najbliższe miesiące. Następnie planowana jest kampania informacyjna skierowana bezpośrednio do klientów.
Autorem i wykonawcą koncepcji rebrandingu salonów Agaty jest agencja reklamowa Opus B, z którą firma współpracuje też przy realizacji spotów reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Agata zamiast Agata Meble
z frontu, to widac o co chodzi z ta
Agata, kolor tylko i portal czerwony
jest super, a juz myslalem,ze to agencja...
go-go,ale podchodze blizej i widze przez okno
lampy..
nad wejsciem to chyba nie zmienia,co ?
bo ten kapelusz obok Agata to moze kabaret ?
problemy z komunikatywnosc ? nadmiar kreacji ?
a marka to juz rozpoznawalna ?