Agencja Digital Kingdom wypromuje Randstad w social media
Interaktywna agencja strategiczno-kreatywna Digital Kingdom rozpoczęła obsługę social media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.
Digital Kingdom w ramach współpracy zajmuje się strategią obecności Ranstad Polska w social media, content managementem oraz obsługą wszystkich kanałów marki (Facebook, LinkedIn, Twitter, GoldenLine, Google+). Ponadto agencja odpowiada za kreację, optymalizację kampanii oraz prowadzenie różnego rodzaju działań.
Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu rozstrzygniętego na początku br. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników firmy jednak nie podają. Ujawniły jedynie, że zawarta umowa ma charakter długoterminowy.
Firma Randstad ostatnią szeroko zakrojoną kampanię reklamową prowadziła w 2012 roku. Podkreślała w niej, że pomaga znaleźć najlepszych pracowników dla swojej firmy. Wtedy działania reklamowe przygotował dział marketingu firmy we współpracy z domem mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Agencja Digital Kingdom wypromuje Randstad w social media