Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja marketingowa GoldenSubmarine dołączyła ponownie do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W 2017 roku agencja zdecydowała się na jej opuszczenie.
W SAR zrzeszonych jest obecnie 125 podmiotów - to agencje full service, domy mediowe, agencje eventowe, agencje brand design, agencje strategiczne, agencje interaktywne, domy produkcyjne, agencje technologiczne i agencje shopper marketingowe.
- Współpraca między różnymi podmiotami na rzecz branży komunikacji reklamowej zawsze była nam bliska. A ponieważ intencja wielu inicjatyw SAR jest podobna, chcemy być częścią tej organizacji i aktywnie włączyć się w jej działania - wyjaśnia Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine.
Grzegorz Krzemień jest także szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB.
- Cieszymy się z dołączenia do naszego grona agencji GoldenSubmarine. Każdy nowy podmiot wnosi do organizacji własne doświadczenia i kolejne kompetencje, dzięki czemu możemy skuteczniej realizować cele statutowe. Bardzo liczę na aktywny udział w pracach SAR agencji GoldenSubmarine - mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.
W 2017 roku agencja GoldenSubmarine zdecydowała się na jej opuszczenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jak wtedy tłumaczył jej szef organizacja nie dawała jego firmie żadnych korzyści.
Dołącz do dyskusji: Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR