SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Agencja marketingowa GoldenSubmarine dołączyła ponownie do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W 2017 roku agencja zdecydowała się na jej opuszczenie.

Grzegorz KrzemieńGrzegorz Krzemień

W SAR zrzeszonych jest obecnie 125 podmiotów - to agencje full service, domy mediowe, agencje eventowe, agencje brand design, agencje strategiczne, agencje interaktywne, domy produkcyjne, agencje technologiczne i agencje shopper marketingowe.

- Współpraca między różnymi podmiotami na rzecz branży komunikacji reklamowej zawsze była nam bliska. A ponieważ intencja wielu inicjatyw SAR jest podobna, chcemy być częścią tej organizacji i aktywnie włączyć się w jej działania - wyjaśnia Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine.

Grzegorz Krzemień jest także szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB.

- Cieszymy się z dołączenia do naszego grona agencji GoldenSubmarine. Każdy nowy podmiot wnosi do organizacji własne doświadczenia i kolejne kompetencje, dzięki czemu możemy skuteczniej realizować cele statutowe. Bardzo liczę na aktywny udział w pracach SAR agencji GoldenSubmarine - mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

W 2017 roku agencja GoldenSubmarine zdecydowała się na jej opuszczenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jak wtedy tłumaczył jej szef organizacja nie dawała jego firmie żadnych korzyści.

Dołącz do dyskusji: Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl