Agencja Hand Made pracuje nad nową strategią reklamową Hoop Coli (wideo)
Firma Hoop Cola rozpoczyna realizację nowej strategii działań komunikacyjnych napoju Hoop Cola. Przygotuje je wspólnie z agencją Hand Made, która wygrała przetarg na nową platformę komunikacyjną marki.
Wygrany przez Hand Made przetarg dotyczył kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi marki Hoop Cola. Oprócz zwycięskiej agencji brały w nim udział firmy Schulz Brand Friendly, S4 i 2012 Agency.
Wybór Hand Made przez marketera oznacza powrót do współpracy z tą agencją. Prowadziła ona już działania komunikacyjne Hoop Coli z przerwami od 2009 roku. Agencja stworzyła w tym czasie pierwszą, długofalową platformę komunikacji, której osią był „Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków”.
Start nowej kampanii marki zaplanowano na jesień br., a głównym zadaniem jest odnowienie i wzmocnienie relacji z konsumentami. Planowane działania obejmą nie tylko wiodące kanały komunikacji, m.in. telewizję, ale także działania niestandardowe. - Hoop Cola to sztandarowa marka w naszym portfolio. Chcemy ożywić relacje z konsumentami, dlatego zaplanowaliśmy bardzo intensywne wsparcie dla marki. Już niebawem najpopularniejsza polska cola pokaże swoje nowe, silne oblicze - zapowiada Karol Krekora, brand manager marki Hoop.
Hand Made była również autorem kolejnych kampanii Hoop Coli, w tym „Colędawania”, które wywołało w 2011 roku szeroką debatę publiczną na temat cenzury w mediach - spot telewizyjny Hoop Coli wykorzystał świecką pastorałkę i został zdjęty z emisji przez KRRiT.
Dołącz do dyskusji: Agencja Hand Made pracuje nad nową strategią reklamową Hoop Coli (wideo)