Agencja Magnifico opuszcza giełdę New Connect i rozwija usługi visual merchandisingowe
Z notowanej na giełdzie spółki Magnifico SA wydzielono agencję public relations Magnifico, która będzie działać tak jak dotychczas, ale w formie prawnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Jej szefową jest Karolina Maria Siudyła, a w ofercie agencji w najbliższym czasie pojawią się jako nowości usługi z zakresu visual merchandisingu. Natomiast większościowe udziały Magnifico SA przejmuje fundusz Equimaxx.
W październiku ub.r. Magnifico SA podpisała z funduszem Equimaxx, specjalizującym się w transakcjach odwrotnego przejęcia, umowę sprzedaży 67,5 proc. swoich akcji, wcześniej należących do Karoliny Marii Siudyły i spółki Celetis Holdings,. Warunkiem transakcji było wydzielenie z Magnifico SA agencji public relations (wraz z jej wszystkimi pracownikami, umowami, doświadczeniem, know how i infrastrukturą) do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
We wtorek Magnifico SA poinformowała, że podpisała z Equimaxx umowę sprzedaży 95,8 proc. udziałów Magnifico sp. z o.o. za cenę 1,13 mln zł. - Zapłata za udziały nastąpi w ciągu roku od dnia zawarcia umowy, a przejście własności udziałów nastąpiło w chwili zawarcia umowy - podano. z której zarządu odeszła już Urszula Niewirowicz (pełniąca funkcję członka). Karolina Maria Siudyła na razie sprawuje funkcję prezesa.
W ten sposób agencja Magnifico opuszcza rynek giełdowy New Connect, na którym zadebiutowała we wrześniu 2010 roku. - W tym okresie moim głównym zadaniem, oprócz przygotowywania strategii dla klientów i zarządzania działaniami firmy, była odpowiedzialność przed inwestorami, czyli m.in. nadzorowanie wszystkich umów i polityki informacyjnej. Było to bardzo cennym doświadczeniem i nie żałuję ani chwili spędzonej na małym parkiecie, niemniej jednak teraz ponownie chciałabym się skupić na bieżącej obsłudze klientów oraz zdobyciu nowych, głównie z sektorów mody, designu, dbania o urodę, lifestyle’u i produkcji telewizyjnych, w których mamy największe doświadczenie i kompetencje - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Karolina Maria Siudyła.
Oferta Magnifico zostanie w najbliższym czasie poszerzona o usługi visual merchandisingu, czyli przygotowywanie wystroju wnętrz sklepowych zgodnie z zasadami marketingowymi. - Chcę wykorzystać na naszym rynku wiedzę, jaką zdobyłam w tym zakresie w Londynie i Mediolanie w minionym roku. W marcu uruchomimy też showroom modowy dla marek, które już obsługujemy i z którymi w najbliższym czasie zaczniemy współpracę - zapowiada Siudyła.
Agencja Magnifico zatrudnia 10 etatowych pracowników oraz współpracuje z 6 konsultantami. Obecnie obsługuje takie podmioty jak m.in. Rochstar Production, Le Desir, Kazar, Floral Moral, Corning, Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy.
Dołącz do dyskusji: Agencja Magnifico opuszcza giełdę New Connect i rozwija usługi visual merchandisingowe
Sprawa na prostej drodze do proluratury... I nie jest to czarny PR!