Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska
Agencja Zjednoczenie wygrała przetarg firmy Tikkurila na realizację działań reklamowych w internecie. Kolejny, piąty rok zajmie się marketingiem efektywnościowym w internecie dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.
Agencja Zjednoczenie koordynowała kampanie digitalowe dla marek Tikkurila Polska przez ostatnie 4 lata.
Łukasz Lubiński, odpowiedzialny za długofalową strategię mediową dla klienta, twierdzi, że wieloletnia współpraca owocuje: - Ciągłość optymalizacji kampanii dla marki Tikkurila pozwoliła nam wypracować najbardziej efektywne formy reklamy i rozpoznać dokładnie sezonowość produktów. Liczymy na stały wzrost wskaźników kampanii.
Firmy nie ujawniają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też nazw pozostałych uczestników przetargu.
Wszystkie trzy marki grupy Tikkurila Polska stawiają na kompleksowe kampanie, które mają zachęcać odbiorców do eksperymentowania z farbami i ich licznymi wariantami kolorystycznymi.
W marcu br. Tikkurila wybrała agencję Asap&Asap Communication do obsługi marki Beckers w social mediach.
Miesiąc wcześniej na rynek trafiły produkowane przez tę firmę farby Jedynka po redesignie, który przygotowała agencja SaltPepper Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Agencja Zjednoczenie dalej odpowiada za kampanie digital marek Tikkurila Polska