Agnieszka Pająk: z Mall.pl do własnej agencji My Way Media
Ruszyła agencja public relations My Way Media, założona i kierowana przez Agnieszkę Pająk, która wcześniej pracowała m.in. w Mall.pl, RST Software Masters i Ceneo.pl.
My Way Media specjalizuje się w social media marketingu, tworzeniu strategii komunikacji internetowej, media relations, copywritingu, promocji eventów i projektowaniu graficznym. Agencja będzie też świadczyć usługi m.in. z zakresu SEO/SEM, pozycjonowania, monitoringu internetu, profesjonalnych biznesowych sesji fotograficznych czy botyzacji.
- Będziemy skupiać się przede wszystkim na realizacji celów, jak i marketingowych marzeniach naszych klientów, wprowadzaniu nowych marek na rynek, szczególnie lokalny oraz rozwijaniu skrzydeł biznesów, w szczególności z branży designu, gastronomii, mody, urody czy e-commerce. Nie zabraknie również mocnego PR-u dla kultury - zapowiada Agnieszka Pająk.
Wśród pierwszych klientów My Way Media są m.in.: marka kosmeceutyków Be Ceuticals, firma Esthetic Medical Innovation, restauracja Menu Motto, Art Hotel i Dental Process. Zrealizowano też projekty public relations dla mPay, Galerii Wnętrz Domar czy Wings Properties. Ponadto współorganizowano wystawę „Nowy poczet władców Polski. Świerzy kontra Matejko”, polską premierę filmu „Le Chef - najmłodszy kucharz świata” oraz oprawę medialną dziewiątej Nocy z Designem. W agencji pracuje obecnie kilka osób.
Agnieszka Pająk poprzednio pracowała jako PR manager w serwisie Mall.pl. Wcześniej była m.in. PR & brand manager w RST Software Masters, w dziale marketingu Ceneo.pl oraz agencjach faceAddicted i OX Media, a także w biurze prasowym festiwalu filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty. Realizowała projekty m.in. dla takich firm i marek jak Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ERIF czy Legimi.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Pająk: z Mall.pl do własnej agencji My Way Media