Agora przygotowuje się do Euro 2012
Grupa medialna Agora ruszyła z projektem pod nazwą Euro 2012. Jego celem będzie koordynacja działań związanych z najbliższymi mistrzostw Europy w piłce nożnej w mediach spółki.
Projekt obejmuje m.in. budowanie relacji z organizatorami i partnerami mistrzostw EURO 2012 oraz koordynację i wsparcie działań sponsoringowych i sprzedażowych mediów Agory na rynkach lokalnych i o zasięgu krajowym.
- Media Grupy Agora mają szerokie kompetencje redakcyjne, promocyjne i sprzedażowe. W projekcie EURO 2012 łączymy je, aby zaoferować naszym odbiorcom jakościowe, różnorodne, multimedialne treści związane z mistrzostwami, a organizatorom imprezy i reklamodawcom – unikalną, kompleksową, krajową i lokalną ofertę sponsoringową i reklamową wykorzystującą różne kanały dotarcia: prasę, internet, radio, reklamę zewnętrzną i kina – mówi Marlena Jezierska, która została dyrektorem projektu Euro 2012 w Agorze.
Wspólne działania mediów Agory przy okazji ostatnich mistrzostwa Europy w piłce nożnej spotkały się z uznaniem międzynarodowego stowarzyszenia mediów INMA (International Newsmedia Marketing Association). Projekty zrealizowane przez „Gazetę Wyborczą” i Sport.pl zajęły drugie miejsce w organizowanym przez INMA międzynarodowym konkursie Football Media Competition.
Dołącz do dyskusji: Agora przygotowuje się do Euro 2012