Agora uruchamia sieć reklamy internetowej PayPer.pl
Agora udostępniła internetową sieć reklamową PayPer.pl opartą na modelu efektywnościowym. Sprzedażą oferty – obejmującej dziewięć pakietów tematycznych – kieruje Tomasz Targoński.
Uruchomiona przez Agorę internetowa sieć reklamowa PayPer.pl obejmuje przede wszystkim serwisy z portfolio Grupy Gazeta.pl. Partnerami PayPer.pl są też należące do Agory sieci Glossy Media, skupiająca 76 serwisów dla kobiet, oraz AdTaily, zrzeszająca blisko 14 tys. wydawców stron internetowych, głównie z tzw. długiego ogona. Ponadto finalizowane są rozmowy z kolejnymi partnerami.
PayPer.pl opiera się na modelu efektywnościowym, w którym reklamodawca płaci za pożądane działanie odbiorcy przekazu reklamowego. W celu mierzenia efektów kampanii w sieci działa technologia TradeDoubler. – To, co ma wyróżniać PayPer.pl na rynku, to jakościowe treści serwisów zawartych w ofercie, dlatego kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza – mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie internetowym Agory odpowiedzialna za rozwój nowej sieci.
Payper.pl obejmuje dziewięć pakietów tematycznych, m.in. Wiadomości, Kobieta i Lifestyle, Praca oraz Sport i Moto, które są zgrupowane w trzech liniach cennikowych. Oferta jest skierowana do klientów bezpośrednich, agencyjnych i domów mediowych. Kierownikiem sprzedaży PayPer.pl jest Tomasz Targoński.
Dołącz do dyskusji: Agora uruchamia sieć reklamy internetowej PayPer.pl