Aktywny bobas w reklamie Bebiko Junior (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas, Easy Hell, Syzygy, VML, Mediacom, K2 Media i Alert Media Communications.
Reklama telewizyjna stanowi kolejny etap działań promocyjnych trwających od lipca br. Bebiko Junior zainaugurowało wtedy kampanię działaniami edukacyjnymi.
Spot opowiada o tym, jakie potrzeby żywieniowe mają dzieci powyżej 1. roku życia.
Reklamę przygotowano w wersjach 30 i 6-sekundowych, które emitowane są w telewizji m.in. w Polsat Cafe, TVN 7, TV Puls i internecie. Spot można też obejrzeć na kanale YouTube marki. Komunikację uzupełniają rekalmy w formie display i w postów w social mediach.
Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Kreację kampanii przygotował Havas. Media zakupił Mediacom, a działania w social mediach VML. Media online zakupił dom mediowy K2 Media.
Działania PR prowadzi działania PR – Alert Media Communications, a aktywności na stronie internetowej - Syzygy.
Dołącz do dyskusji: Aktywny bobas w reklamie Bebiko Junior (wideo)