1,27 mln widzów „Alarmu!” w sezonie 2018/2019. Program zyskał 340 tys. widzów
Od września ub.r. do końca czerwca br. „Alarm!” oglądało w TVP1 średnio 1,27 mln widzów. Program w porównaniu do pierwszego sezonu zyskał 340 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 29 czerwca 2019 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,27 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 8,72 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,15 proc. w grupie 16-49 i 7,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 2,04 mln widzów w 4+ (w 16-49 było to 529 tys., a w 16-59 - 903 tys.).
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 19 stycznia. Śledziło go średnio 2,14 mln osób. Wszystkie z top 10 odcinków TVP1 wyemitowała w soboty.
Dla porównania, średnia widownia pierwszych 68 odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 26 lutego do 14 czerwca 2018 roku w TVP1 wyniosła 927 tys. osób. Dało to TVP1 odpowiednio 6,50 proc., 4,73 proc. i 5,74 proc. udziału. Oznacza to, że interwencyjny magazyn zyskał 340 tys. widzów.
„Alarm!” to codzienny interwencyjny program, którego nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada ub.r. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.
Cykl prowadzą Jacek Łęski, Agnieszka Świdzińska oraz Mirosław Rogalski.
Początkowo wiosenny sezon „Alarmu!” miał się zakończyć w czwartek, 14 czerwca ub.r., ale publiczny nadawca postanowił emitować program bez przerwy wakacyjnej. Do sierpnia ub.r. magazyn był pokazywany od poniedziałku do piątku, ale od września ub.r. śledzić go można również w soboty. Również podczas tegorocznych wakacji TVP1 emituje premierowe odcinki „Alarmu!”.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,27 mln widzów „Alarmu!” w sezonie 2018/2019. Program zyskał 340 tys. widzów