Aleksandra Szumska-Dawid w Meta Platforms
Aleksandra Szumska-Dawid objęła stanowisko client solutions manager w polskim zespole koncernu Meta Platforms, do którego należy Facebook i Instagram.
Przed dołączeniem do Mety Aleksandra Szumska-Dawid przez ponad trzy lata pracowała w TikToku, Jako partner manager zajmowała się współpracą z kluczowymi klientami platformy, m.in. z branży kosmetycznej, modowej i ecommerce. Była odpowiedzialna za strategię i optymalizację kampanii reklamowych na TikToku czy opracowywanie planów sprzedażowych.
Doświadczenie zawodowe gromadziła w indaHash (jako client service lead na rynki Europy Środkowej i Japonii) czy Ringier Axel Springer Polska (jako project manager).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Aleksandra Szumska-Dawid w przeszłości odpowiadała za współpracę z youtuberami w sieci partnerskiej LifeTube (Radek Kotarski, Lisie Piekło, Karol Paciorek, Marcin Stankiewicz, Niekryty Krytyk, SciFun czy Mówiąc Inaczej). Koordynowała kampanie takich marek jak m.in. Coca-Cola, Nestea, PZU, ING czy Philips.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Szumska-Dawid w Meta Platforms