SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów

Chiński gigant e-commerce Alibaba wybrał dom mediowy MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów. Agencja pokonała w przetargu Publicis Media, Dentsu Aegis i Wavemaker.

MediaCom zajmie się obsługą mediową Tmall World, Taobao International, Alibaba Cloud i Dingtalk. Agencja ma pomóc w zwiększeniu ruchu i zwiększeniu współczynników konwersji w Tmall World, witrynie ecommerce. Ma też podnieść świadomość w zakresie usług Alibaba Cloud i Dingtalk.

Obsługa firmy będzie prowadzona przez MediaCom w Chinach, ale agencja będzie też współpracować z lokalnymi rynkami.

O obsługę Alibaby walczyły z MediaComem: Publicis Media (Publicis Group), Dentsu Aegis i Wavemaker (GroupM).

Nawiązanie współpracy z MediaComem następuje chwilę po tym, jak chiński gigant e-commerce inwestuje w rozszerzanie swoich usług na całym świecie, otwierając biura w Europie i Australii oraz w Malezji. Jack Ma, założyciel firmy chce, by docelowo do roku 2036 jego firma była piątą co do wielkości na świecie.

Dołącz do dyskusji: Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl