Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów
Chiński gigant e-commerce Alibaba wybrał dom mediowy MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów. Agencja pokonała w przetargu Publicis Media, Dentsu Aegis i Wavemaker.
MediaCom zajmie się obsługą mediową Tmall World, Taobao International, Alibaba Cloud i Dingtalk. Agencja ma pomóc w zwiększeniu ruchu i zwiększeniu współczynników konwersji w Tmall World, witrynie ecommerce. Ma też podnieść świadomość w zakresie usług Alibaba Cloud i Dingtalk.
Obsługa firmy będzie prowadzona przez MediaCom w Chinach, ale agencja będzie też współpracować z lokalnymi rynkami.
O obsługę Alibaby walczyły z MediaComem: Publicis Media (Publicis Group), Dentsu Aegis i Wavemaker (GroupM).
Nawiązanie współpracy z MediaComem następuje chwilę po tym, jak chiński gigant e-commerce inwestuje w rozszerzanie swoich usług na całym świecie, otwierając biura w Europie i Australii oraz w Malezji. Jack Ma, założyciel firmy chce, by docelowo do roku 2036 jego firma była piątą co do wielkości na świecie.
Dołącz do dyskusji: Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów