Alicja Bachleda-Curuś bajkowo wypromuje Kraków za granicą
Władze miejskie Krakowa najprawdopodobniej jeszcze tej zimy rozpoczną działania promujące miasto na rynkach zagranicznych. W spocie reklamowym wystąpiła Alicja Bachleda-Curuś, a jego produkcją zajęła się firma Alvernia Studios.
Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Fiedorowicz-Razmus z Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Krakowa, koszt realizacji spotu zamknął się w kwocie 548 246 zł brutto. Urząd wciąż nie podjął decyzji, na jakich rynkach i w jakich mediach reklama będzie emitowana. Film wciąż jest w fazie produkcji.
Akcja spotu nawiązuje do bajki o Kopciuszku (w tej roli Alicja Bachleda-Curuś). Zdjęcia kręcono m.in. na rynku głównym, na zamku w Pieskowej Skale i w teatrze im. Juliusza Słowackiego.
Będzie to kolejna kampania prezentująca walory turystyczne naszego kraju. Niedawno Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła akcję reklamową na rynkach azjatyckich, głównie chińskim i japońskim, w której również wykorzystano wizerunek Krakowa (pisaliśmy o tym tu).
Z kolei pod koniec ubiegłego roku do kampanii promującej Kraków i region Małopolski zaangażowano Karola Paciorka i Włodka Markowicza (twórców vloga Lekko Stronniczy) oraz aktora Piotra Cywrusa.
Dołącz do dyskusji: Alicja Bachleda-Curuś bajkowo wypromuje Kraków za granicą