All Screen Planner od OMD - wspólne planowanie kampanii w telewizji i na YouTubie
Dom mediowy OMD wprowadza platformę All Screen Planner pozwalającą optymalnie planować emisję reklam w telewizji i na YouTubie. Firma przekonuje, że przynosi to duże oszczędności.
All Screen Planner jest oparty na połączenia wyników oglądalności telewizji dostarczanych przez Nielsen Audience Measurement i danych wyświetleń materiałów wideo na YouTubie. Na tej podstawie narzędzie definiuje optymalne parametry kampanii w danej grupie celowej.
Przedstawiciele OMD wyjaśniają, że wprowadzenie tego narzędzia to ich odpowiedź na rosnącą fragmentaryzację rynku telewizyjnego, malejącą efektywność w budowaniu zasięgów przez reklamy w telewizji i wzrost znaczenia wideo w internecie. - Przeprowadziliśmy szereg kampanii testowych i ich wyniki były zgodne z oczekiwaniami. All Screen Planner pozwala zoptymalizować zasięgi kampanii wideo w telewizji i na YouTubie - przekonuje Jakub Bierzyński, CEO firmy.
OMD zapowiada, że oferta All Screen Plannera będzie poszerzana o kolejne serwisy wideo.
Dołącz do dyskusji: All Screen Planner od OMD - wspólne planowanie kampanii w telewizji i na YouTubie