Allegro i Żywiec z najpopularniejszymi reklamami czerwca na YouTube
Dwa spoty Allegro oraz jeden promujący trasę „Męskie granie” firmowaną przez Żywiec znalazły się w pierwszej trójce zestawienia Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam w serwisie YouTube w czerwcu 2017 roku. Do zwycięskiej piątki należą też reklamy Lidla oraz NeoNail.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
W czerwcu br. na 1. miejscu zestawienia znalazł się spot „Wyciśnij z życia jak najwięcej...| Lemoniada” reklamujący serwis Allegro. Wyprzedził on klip „Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon” promujący sponsorowaną przez Żywiec trasę koncertową „Męskie granie”. Podium zamyka kolejna produkcja reklamująca Allegro – wideo „Cichosza - Cover. Marcin Macuk & Krzysztof Zalewski” z cyklu „Legendy Polskie”.
Do pierwszej piątki rankingu trafiły także spoty „LODY WEGAŃSKIE | Daria Ładocha & Kuchnia Lidla” oraz reklama NeoNail „Kolorowe zdobienie Aquarelle by NeoNail - step by step”.
Oto zwycięskie spoty zestawienia Ads Leaderboard z czerwca br.
„Wyciśnij z życia jak najwięcej...| Lemoniada”
„Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon”
„Cichosza - Cover. Marcin Macuk & Krzysztof Zalewski. Legendy Polskie”
„LODY WEGAŃSKIE | Daria Ładocha & Kuchnia Lidla”
„Kolorowe zdobienie Aquarelle by NeoNail - step by step”
Dołącz do dyskusji: Allegro i Żywiec z najpopularniejszymi reklamami czerwca na YouTube