Anna Gromańska publishing & innovation directorem w Cube Group
Anna Gromańska objęła nowo utworzone stanowisko publishing & innovation directora w Cube Group. Ostatnio pracowała m.in. w TradeTracker i Natexo.
Gromańska odpowiada za rozwój relacji z wydawcami działającymi w ramach marek NetSales (sieć reklamowa performance), SalesMedia (sieć dedykowana e-commerce’om) oraz MailSales (sieć i agencja e-mail marketingowa). Do jej zadań będą należały m.in. rozwój narzędzi i modeli współpracy w ramach działań performance marketingowych, optymalizacja i zwiększanie przychodów zarówno reklamodawców, jak i wydawców, oraz pozyskiwanie nowych wydawców.
Anna Gromańska ponad 6-letnie doświadczenie w performance marketingu zdobywała m.in. w polskim oddziale sieci TradeTracker, gdzie pracowała przy obsłudze kampanii dla kluczowych klientów, w tym Wittchen, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Provident Polska. W oddziale TradeTracker w Londynie realizowała działania dla branży turystycznej, np. Trivago, Tripsta, Millennium Hotels, oraz dla międzynarodowych e-commerce’ów. Po powrocie do Polski została publisher directorem w TradeTracker i odpowiadała za stworzenie działu obsługi wydawców. Pracowała również w agencji Natexo, rozwijając jej polski oddział.
Dołącz do dyskusji: Anna Gromańska publishing & innovation directorem w Cube Group