1,83 mln widzów nowego serialu „Anna Karenina”. TVP1 liderem
Pierwsze sześć odcinków nowego serialu „Anna Karenina” oglądało średnio 1,83 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowy serial „Anna Karenina” nadawany jest na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.20 i 21.20, począwszy od 7 czerwca 2020 roku. Po trzech pierwszych tygodniach (do 21 czerwca) średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,83 mln widzów. Przełożyło się to na 13,37 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął uwagę 1,97 mln osób.
TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat nadający w tym czasie kabarety, co przekłada się na 10,29 proc. udziału. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy fabularne; 5,27 proc.) i TVP2 (również filmy; 3,75 proc).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVP2 jest trzecia, a w 16-59 stacja zajmuje miejsce drugie.
„Anna Karenina” to rosyjski serial kostiumowy z 2017 roku w reżyserii Karena Szachnazarowa. Jest to adaptacja dwóch dzieł: powieści Lwa Tołstoja i opowiadania Wikientija Wiesiesajewa „Na wojnie japońskiej”.
Akcja produkcji jest osadzona w roku 1904. W szpitalu wojskowym w Mandżurii hrabia Aleksiej Kriłłowicz Wroński wspomina tragiczne losy miłości do Anny - matki chirurga, którego spotyka w szpitalu, Siergieja Karanina. Siergiej uświadamia sobie, ze to przez nowego pacjenta rozpadło się małżeństwo jego rodziców.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,83 mln widzów nowego serialu „Anna Karenina”. TVP1 liderem