Anna Kordus integrated communication directorem Publicis Worldwide Poland
Anna Kordus dołączyła do agencji Publicis Worldwide Poland na stanowisko integrated communication director. Poprzednio pracowała w agencji Przestrzeń.
Kordus w Publicis Worldwide Poland odpowiada za jakość oferowanych rozwiązań marketingowych, m.in. dla takich klientów jak Procter & Gamble, Mondelez i Animex.
Jak podano w komunikacie " owej roli dbać będzie o dostarczanie realizacji komunikacyjnych opartych na pozycjonowaniu agencji curiosity creates growth, polegającym na znaczącym wpływaniu na wzrost biznesu klientów, poprzez tworzenie unikalnych insightów na bazie wartościowych i efektywnych strategii komunikacyjnych, autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną analizą danych".
Anna Kordus będzie prowadzić także działania nowo biznesowe.
Poprzednio pracowała w agencji Przestrzeń
Anna Kordus dołączyła do Publicis Worldwide z agencji Przestrzeń, w której przez ponad 3 lata jako group client leader / associate director, zarządzała zespołem odpowiedzialnym m.in. za markę Nałęczowianka, Captain Jack i Frisco. Koordynowała także pozyskiwanie nowych biznesów. Wcześniej przez wiele lat związana była z grupą WPP (MediaCom oraz VMLY&R).
Przez 13 lat współpracowała między innymi z klientami takimi jak Nestle, The Coca-Cola Company, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Decathlon i Johnson & Johnson.
Dołącz do dyskusji: Anna Kordus integrated communication directorem Publicis Worldwide Poland