SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Król zasila dział sprzedaży Iberionu

Anna Król od połowy czerwca 2024 r. pełni funkcję senior account managera w Grupie Iberion. Jest odpowiedzialna za sprzedaż produktów Iberionu w obszarach FMCG, moto, home&deco, zdrowie, edukacja i finanse.

Anna Król, materiały prasowe IberionAnna Król, materiały prasowe Iberion

Anna Król ma wieloletnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym. Wcześniej pełniła funkcję business account managera w Netii, zarządzała też relacjami z mediami w sektorze bankowym i konsultingowym. Współpracowała z agencjami PR (Dynamics PR, PR & More, Vivace, Murano) przy organizacji eventów i obsłudze klientów premium.

Król związana była także z sektorem e-commerce, gdzie zarządzała działaniami logistycznymi, marketingowymi i sprzedażowymi. Jako twórczyni własnej marki e-commerce jest również doświadczona w działaniach brandingowych i reklamowych.

Zobacz: U wydawcy Gońca ubyło 60 proc. etatów. „Chcemy pracować tylko z najlepszymi"

- Obsesja na punkcie klienta to jedna z naszych kluczowych wartości. Dlatego wciąż rośnie liczba partnerów i reklamodawców współpracujących w Iberionie oraz - co za tym idzie - intensywnie powiększa się dział sprzedaży. Anna udowodniła, że jest błyskotliwą i wyjątkowo utalentowaną osobą. Wierzę, że będzie nie tylko świetnym uzupełnieniem, ale w przyszłości filarem naszego biura reklamy – komentuje Maksymilian Tomanek, wiceprezes zarządu i współwłaściciel Iberionu.

Iberion, wydawca serwisów Goniec, Biznes Info, Smakosze i Świat Gwiazd, w ub.r. zanotował 21,7 mln zł przychodów, nieco ponad dwa razy więcej niż przed rokiem. Wpływy zwiększyły się rok do roku z 10,6 do 21,7 mln zł.