SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Pacyna, Filip Wróblewski i Tomasz Jakub Sysło w Mr Target

Do działu social media interaktywnego domu mediowego Mr Target dołączyli Anna Pacyna, Filip Wróblewski  oraz Tomasz Jakub Sysło.

Od lewej: Tomasz Jakub Sysło, Anna Pacyna i Filip WróblewskiOd lewej: Tomasz Jakub Sysło, Anna Pacyna i Filip Wróblewski

Poszerzenie zespołu związane jest z rozwojem interaktywnego domu mediowego Mr Target oraz rozszerzeniem profilu działania platformy videoTarget, która należy do Mr Target.

Anna Pacyna w videoTarget objęła stanowisko account managera. Jest odpowiedzialna m.in. za planowanie i kreację kampanii na odpowiednich kanałach social media, przygotowywanie kontentu zarówno pod względem graficznym, jak i copywriterskim oraz za wsparcie zespołu Videotarget w innych projektach. W branży reklamowej pracowała m.in. dla takich brandów jak DrWitt, Fortuna, Łowicz, Włocławek, Krakus, Kotlin, Tarczyn, Pysio, Garden Agros-Nova oraz BIC Polska.

Tomasz Jakub Sysło w MrTarget odpowiada za strategię social mediowe, planowanie kampanii oraz ich realizację. Jest grafikiem, socjologiem oraz informatykiem. Opracowywał strategie social media dla Uniwersytetu SWPS, pracował też nad kampaniami dla Teatru Wrocławskiego.

Do MrTarget dołączył także Filip Wróblewski, który objął stanowisko social media specialist. Jest odpowiedzialny za planowanie i wdrożenie strategii dotyczących promocji na kanałach w mediach społecznościowych. Swoje doświadczenie zdobywał w szkołach za granicą, między innymi w Martin College z Sydney, gdzie ukończył zarządzanie eventami. Przez lata organizował imprezy oraz eventy w sieci.

Dołącz do dyskusji: Anna Pacyna, Filip Wróblewski i Tomasz Jakub Sysło w Mr Target

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl