SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Wiśniewska kieruje marketingiem i komunikacją Skanska. Zmiany w strukturze spółki

Anna Wiśniewska objęła funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji w spółce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Alexandra Bucur i Petra Machartová awansowały odpowiednio na menadżera ds. marketingu i komunikacji projektów oraz menadżera ds. marketingu korporacyjnego. Aleksandra Markiewicz objęła stanowisko menadżerki ds. komunikacji korporacyjnej.

Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) utworzyła nowe stanowiska w zespole komunikacji i marketingu. To kolejny element trwającego od początku tego roku procesu centralizacji na poziomie regionu CEE. Skanska chce wzmocnić współpracę w ramach spółki biurowej i uskutecznić  nawiązywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi.

Nowe stanowiska w spółce Skanska

Anna Wiśniewska, dotychczas menadżer ds. marketingu i komunikacji w biurowej spółce Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej, została awansowana na stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji. Pokieruje zespołami ekspertów w całej jednostce biznesowej, tj. w Polsce, Rumunii, Czechach i na Węgrzech.

Wiśniewska dołączyła do Skanska w 2011 roku, w firmie zarządzała zespołem marketingu i komunikacji – najpierw w Polsce, a następnie na poziomie regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Poza koordynacją wszystkich działań w tym zakresie zajmowała się też wprowadzeniem do organizacji i na rynek nowych konceptów: Workplaces by Skanska i Futureproof Workplaces by Skanska.

Alexandra Bucur, menadżerka ds. marketingu i komunikacji projektów, będzie koordynować prace w tym zakresie w całej jednostce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Stworzony przez nią w tym celu zespół będzie zajmował się wprowadzaniem projektów na rynek, pozycjonowaniem inwestycji, a także ich bieżącą komunikacją. Bucur dołączyła do zespołu Skanska w 2016 roku i jako menadżer ds. marketingu i komunikacji była do tej pory odpowiedzialna za koordynację działań na rynku rumuńskim i węgierskim.

Petra Machartová jako menadżer ds. marketingu korporacyjnego będzie ściśle współpracować z zespołem ds. sprzedaży i leasingu, na którego czele stoi Arkadiusz Rudzki. W nowej roli będzie dbała o odpowiednie pozycjonowanie portfolio projektów Skanska w regionie oraz umocnienie marki poprzez jej większą rozpoznawalność wśród kluczowych klientów.  

Z czeską spółką biurową Skanska Machartová jest związana od 2012 roku, trzy lata później objęła stanowisko koordynatora ds. marketingu i komunikacji. Od tego czasu z powodzeniem realizowała strategie marketingowe i strategie budowania marki dla pięciu budynków komercyjnych w Pradze.

Zmiany dotyczą także zespołu zajmującego się komunikacją korporacyjną.

Aleksandra Markiewicz (na zdjęciu poniżej), dotychczas odpowiedzialna za komunikację na poziomie Europy Środkowo-Wschodniej, objęła stanowisko menadżerki ds. komunikacji korporacyjnej. Jest odpowiedzialna za wdrożenie scentralizowanej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w ramach całej jednostki biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Markiewicz dołączyła do Skanska w 2012 roku jako koordynatorka ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialna za projekty biurowe we Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. Od tamtego momentu pełniła także kilka innych funkcji w ramach Grupy Skanska, będąc odpowiedzialną m.in. za projekty realizowane w ramach zespołu komunikacji grupy Skanska w Sztokholmie, a także za zarządzanie komunikacją zewnętrzną trzech jednostek biznesowych w Polsce z branży budowlanej, mieszkaniowej i biurowej.

Dołącz do dyskusji: Anna Wiśniewska kieruje marketingiem i komunikacją Skanska. Zmiany w strukturze spółki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Gratulacje, Pani Aleksandro!
0 0
odpowiedź