Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska
Arkadiusz Mierzwa, wcześniej związany m.in. z nc+ i Bankiem Pekao SA, dołączył do działu komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka. Objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej.
Mierzwa w dziale komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska jako kierownik ds. komunikacji korporacyjnej odpowiada za relacje z mediami i budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka.
Zatrudnienie Arkadiusza Mierzwy to kolejne wzmocnienie działu komunikacji i spraw korporacyjnych Jeronimo Martins - w grudniu dołączyła do niego Katarzyna Scheer, obejmując stanowisko dyrektora ds. komunikacji i spraw korporacyjnych.
Mierzwa do niedawna był prowadzącym program „Firmowe ewolucje” na antenie TVP1. Wcześniej, w latach 2013-2016 był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy nc+ - wówczas prowadził komunikację nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej, a w latach 2008-2013 był rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego Banku Pekao.
Wcześniej przez wiele lat był również dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i TVN CNBC Biznes. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz American Studies Center.
Jeronimo Martins Polska jest właścicielem ponad 2700 sklepów dyskontowych Biedronka oraz ponad 150 drogerii Hebe.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska