SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Barciś jako 1 proc. podatku w kampanii Banków Żywności (wideo)

Rozpoczęła się kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności. Twarzą akcji – przygotowanej przez federację wspólnie z agencją RoToCo i studiem Odeon – jest aktor Artur Barciś.

W kampanii Federacji Polskich Banków Żywności wykorzystywane są dwa spoty z udziałem Artura Barcisia. W pierwszym aktor prezentuje poszczególne projekty realizowane przez federację, a w drugim wciela się w rolę… 1 proc. podatku. Wizerunek Barcisia znajduje się również na layoutach prasowych.




Celem akcji – prowadzonej pod hasłem „Nie zmarnuj swojego 1 proc.” – jest zachęcanie odbiorców do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Banków Żywności. Kampania obejmuje telewizję (TV Puls), prasę („Rzeczpospolita”, „Tele Tydzień”, „Kurier TV”, dodatki do „Dziennika Gazety Prawnej” i „Gazety Wyborczej”, „Forum”, „Polityka”, „Detal Dziś”), internet oraz out of home (ekrany w supermarketach Carrefour oraz Piotr i Paweł, a także w warszawskim metrze).


Reklamy na potrzeby akcji przygotowały agencja RoToCo i studio filmowe Odeon, natomiast pozyskaniem i zakupem mediów Federacja Polskich Banków Żywności zajęła się we własnym zakresie. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Dołącz do dyskusji: Artur Barciś jako 1 proc. podatku w kampanii Banków Żywności (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl