Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media
Artur Jastrzębski, dotychczas head of industry analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko head of business analytics w Publicis Media (należą do niej m.in. Starcom, Zenith, Spark Foundry). Będzie zarządzał zespołami data analytics oraz business integration.
Artur Jastrzębski, dołączył do departamentu data sciences, którym kieruje Anna Sakowicz, chief digital, data & analytics officer w Publicis Media. Podlegać mu będą zespoły data analytics oraz business integration. Pierwszy z nich zajmuje się rozwojem usług i produktów analitycznych odpowiadających na potrzeby biznesowe klientów agencji Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread, należących do Publicis Media.
Rolą zespołu business integration jest przekładanie potrzeb i celów biznesów klientów na rozwiązania analityczne, technologiczne i narzędziowe, których implementacja w największym stopniu przełoży się na realizację zakładanych KPI.
- W Publicis Media jesteśmy przekonani, że jedynym źródłem wzrostu biznesu klientów, jest poprawa doświadczeń konsumentów na całej ścieżce ich kontaktów z markami i produktami. Wspólnie z naszymi klientami potrafimy diagnozować potrzeby oraz identyfikować obszary wymagające zmian i optymalizacji w strategiach biznesowych, przełożyć je na cele, które następnie, dzięki kompetencjom, narzędziom analitycznym i technologii, będziemy realizować. W tym obszarze Artur Jastrzębski wnosi do naszej organizacji bardzo bogate doświadczenie związane z konsultingiem i wdrożeniami projektów Data Analytics i Business Intelligence, które zdobył pracując jako analityk biznesowy dla klientów ze strategicznych sektorów gospodarki - mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media.
Artur Jastrzębski ma kilkunastoletnie doświadczenie w analityce biznesowej. Rozpoczynał karierę w PKN Orlen, a następnie dołączył do SAS Institute, gdzie zajmował się wdrożeniami produktów i usług analitycznych, optymalizacją procesów klientów, a także działaniami sprzedażowymi i ekspertyzami biznesowymi.
Ostatnio jako head of industry analytics and IoT pracował w PWC Polska, gdzie odpowiadał za rozwój zespołu data analytics, a także za rozwój ofert biznesowych w nowych sektorach.
Jest finalistą konkursu Global Innovation Challenge na najbardziej innowacyjny produkt w PwC. Od 2014 r., jako wykładowca, prowadzi zajęć na studiach podyplomowych z zakresu informatyki i analityki w przedsiębiorstwach, Big Data oraz Business Intelligence w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media