SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Asus NX90: Dzieło sztuki wśród notebooków (wideo)

W telewizji, internecie i kinach trwa kampania reklamowa notebooka Asus NX90. Kampanię przygotowały agencja Made In Mind i dom mediowy Mindshare Polska.

Rozpoczęta 10 września kampania reklamowa Asusa NX90 przedstawia design i technologię tego notebooka oraz zapewniane przez niego efekty dźwiękowe i multimedialne. W ramach akcji – wykorzystującej slogan „Dzieło sztuki wśród notebooków” – w telewizji emitowany jest cykl „Asus wyjaśnia”, w którego kolejnych, cotygodniowych odcinkach pojawiają się opisy zmian zachodzących w technologiach komputerowych na przestrzeni lat. Natomiast w serwisie internetowym sonicmaster.onet.pl trwa konkurs, w którym za udzielenie poprawnej odpowiedzi na pytanie nawiązujące do treści danej odsłony tego cyklu można wygrać notebook Asus Eee PC.



Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spot produktowy w TVN24 i TVN CNBC, spoty sponsoringowe w TVN, biznes foldery w TVN, TVN24, TVN Turbo oraz TVN Warszawa), internecie (biznes foldery na Onet.pl) oraz kinach (spot produktowy w sieci Multikino, promocja podczas Nocy Reklamożerców).

Adaptacją wszystkich przekazów wykorzystywanych w tej kampanii – zaplanowanej do końca listopada – zajęła się agencja kreatywna Made In Mind, a za strategię medialną oraz planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Asus NX90: Dzieło sztuki wśród notebooków (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hp
totalna kicha
odpowiedź