At Media chwilowo bez zespołu sprzedaży regionalnej
Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media w związku z restrukturyzacją zlikwidował utworzony w ub.r. zespół sprzedaży regionalnej. Spółka nie rezygnuje jednak z tego typu działalności i zamierza powołać nową dedykowaną jej strukturę.
Remigiusz Barczyński, który jako regional sales manager kierował zespołem, rozstał się ze spółką z końcem ub. tygodnia. Pod koniec marca pracę w firmie zakończył natomiast Bartosz Roszyk, który odpowiadał za realizację sprzedaży w regionie południowo – zachodnim, wcześniej odszedł też przedstawiciel regionalny w regionie północno – zachodnim.
- Sprzedaż regionalna jest dla At Media ważnym obszarem rozwoju firmy. Konsekwentnie realizujemy politykę ścisłej współpracy z reklamodawcami, której wyrazem było m.in. powołanie zespołu sprzedaży regionalnej. Z uwagi na konieczność dostosowania struktury regionalnej do wymogów rynkowych, koncepcja jej organizacji ulegnie jednak zasadniczym zmianom – wyjaśnia nam Aleksandra Kossowska, head of communcation w spółce.
At Media prowadzi rekrutację na nowych przedstawicieli regionalnych, ale szczegółów, jak wyglądać będzie nowa struktura zajmująca się obsługą klientów reklamowych w regionach, na razie nie podaje. Obecnie te zadania powierzono osobom z innych zespół sprzedażowych.
Dołącz do dyskusji: At Media chwilowo bez zespołu sprzedaży regionalnej