Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký
Marka piwa Žatecký (Carlsberg Polska) wystartowała z kolejnym programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji.
Nowe odcinki stand-upu „České Filmiki” można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.
Žatecký na YouTube
„Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki” to seria 10 pełnych humoru filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký. Filmy przedstawiają przygody Czecha przebywającego w Polsce, który na skutek nieporozumień wynikających z polsko-czeskich różnic językowych znajduje się w różnych zabawnych sytuacjach.
Za koncept kreatywny i koordynację odpowiada agencja Reprise Media. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Timecode, a media zakupił dom mediowy Initiative. Projekt ma również szerokie wsparcie w kanałach internetowych.
Dołącz do dyskusji: Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký