Avon Cosmetics Polska stawia na Next w social media
Avon Cosmetics Polska rozszerzył współpracę z agencją interaktywną Next (należącą do grupie Starcom MediaVest) o działania w mediach społecznościowych. Agencja będzie obsługiwać profile facebookowe Avon Polska, Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc.
Next odpowiada za tworzeniem treści i prowadzeniem bieżącej komunikacji z fanami Avon, opracowanie strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz przygotowanie i wdrożenie zmian w zakresie działań na fanpage’ach firmy (m.in. wdrożenie rozwiązań poprawiających zaangażowanie fanów, np. tworzenie aplikacji i prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku).
- W ostatnim czasie wprowadziliśmy w komunikacji na naszym głównym fanpage’u kilka istotnych zmian, a Next aktywnie nas w tym wspierał. Po pozytywnych doświadczeniach w tym zakresie postanowiliśmy rozszerzyć naszą współpracę z grupą Starcom MediaVest, wpisując w nią także działania w mediach społecznościowych, które realizuje Next - opisuje Sylwia Pilch, menedżer ds. PR i reklamy w Avon Cosmetics Polska na Polskę i kraje nordyckie.
Dołącz do dyskusji: Avon Cosmetics Polska stawia na Next w social media