Avon rozszerza współpracę z Bluerank
Marka kosmetyczna Avon rozszerza podjętą dwa late temu współpracę z agencją digital marketingową Bluerank.
Avon dwa lata temu powierzyła agencji Bluerank wdrożenie Google Analytics 360 na platformach dla klientów końcowych, konsultantów, wewnętrznych serwisach transakcyjnych oraz aplikacji mobilnej, stopniowo zwiększała zakres współpracy i zdecydowała się ją kontynuować.
Bluerank z Avon od 2019 roku
Bluerank rozpoczął współpracę z Avon w czerwcu 2019 roku. Początkowo dotyczyła wdrożenia Google Analytics 360 na platformach My Avon Store w 22 krajach. Pierwszy okres partnerstwa zakończył się pozytywną oceną działalności Bluerank i rozpoczęliśmy stopniowe rozszerzanie współpracy.
Obecnie Bluerank opiekuje się 12 platformami My Avon Store, z których niektóre są dostępne na 47 rynkach.
Obecnie Bluerank wspiera Avon również konsultingiem analitycznym w zakresie Google Analytics i Google Tag Manager. Zespół Bluerank pracujący dla klienta jest stałą częścią wewnętrznej grupy Analitycznej Avon zajmującej się zarządzaniem danymi. Bluerank dostarcza teraz dwa razy więcej usług dla AVON niż na początku.
Na co dzień Bluerank odpowiada na bieżące pytania analityczne i oferuje dedykowane wsparcie dla poszczególnych zespołów analitycznych. Zajmuje się również dzieleniem się wiedzą, raportowaniem Data Studio oraz audytem poszczególnych platform. Bluerank pracuje nad całym procesem śledzenia ścieżek użytkowników pomiędzy platformami.
Dołącz do dyskusji: Avon rozszerza współpracę z Bluerank