Agencja Streetcom dla Formaster Group
Agencja Streetcom odpowiada za przeprowadzenie kampanii influencer marketingowej dla marki Dafi, produktu PushAir. Współpracę rozpoczęto w wyniku przetargu.
Głównym celem realizowanych działań z zaangażowaniem mikroinfluencerów jest budowanie świadomości produktu i wzmacnianie dumy z polskiej myśli technologicznej.
Grupą docelową prowadzonych działań są osoby w wielu 25-55 lat. Producentowi zależy na dotarciu do osób zainteresowanych ekologią, zdrowym trybem życia oraz innowacyjnymi rozwiązaniami domowymi. Target kampanii to osoby, które cenią sobie oszczędność i wygodę, a także poszukują produktów, które są przyjazne dla środowiska.
Streetcom odpowiada za przygotowanie strategii działań i stworzenie big idea m.in. hashtag #MadeInPoland, który jest centralnym elementem komunikacji, który ma za zadanie przypominać i podkreślać znaczenie wspierania rodzimych produktów. Po stronie agencji jest również, rekomendacja, rekrutacja wybranych do współpracy mikroinfluencerów oraz zaproponowanie odpowiedniej mechaniki kampanii i całościowa realizacja projektu.
Dołącz do dyskusji: Agencja Streetcom dla Formaster Group