Badanie klientów przez OMD
Klienci Optimum Media OMD i Macroscope OMD coraz bardziej zadowoleni z poziomu obsługi.
W połowie marca Optimum Media OMD i Macroscope OMD przeprowadziło kolejne badanie poziomu satysfakcji Klientów. Średnia ocena Optimum Media OMD wyniosła 80% a Macroscope OMD 84,5%, a tym samym poziom zadowolenia z obsługi wzrósł od ostatniego – przeprowadzonego w październiku badania o 8 punktów procentowych - Optimum Media i 3 punkty procentowe - Macroscope.
Monitoring poziomu satysfakcji klientów jest podstawą przyznawania tytułu Accounta Roku. Accounci ocenieni najwyżej w obecnie przeprowadzonym badaniu uzyskali nominacje do tego tytułu. Tytuł Accounta Roku zostanie przyznany pod koniec roku, po kolejnej edycji badania satysfakcji klientów - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Badanie klientów przez OMD