Marka Bambino uruchamia Szkołę Pierwszych Czułości
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (Nivea Polska) i wspierającej ją kampanii digital. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje dom mediowy OMD, za przygotowanie landing page’a odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Szkoła Pierwszych Czułości to platforma z wiedzą dla przyszłych i obecnych mam, w formie artykułów, audio-artykułów, a przede wszystkim podcastów, w tym m.in. wywiadów z ekspertami (fizjoterapeutami, psychologami itp.). Wywiady prowadzi Karla Orban - psycholog, specjalistka perinatalnego zdrowia psychicznego, trenerka empatycznej komunikacji, autorka książki "Żłobek, babcia, niania czy ja sama?", oraz prowadząca podcast „Codziennik Rodzica”.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości Szkoły Pierwszych Czułości w grupie docelowej, którą są nowe mamy (kobiety w ciąży) oraz mamy małych dzieci (do 18 miesiąca życia). Dodatkowym celem jest zwiększanie wśród nowych mam świadomości marki Bambino oraz jej kultowego produktu – pielęgnacyjnej oliwki dla dzieci i niemowląt.
Autorem koncepcji Szkoły Pierwszych Czułości, jak i założeń komunikacyjnych kampanii, oraz całej jej warstwy kreatywnej, jest poznańska agencja Chapter1.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa OMD, obsługująca na stałe markę Bambino. W kampanii wykorzystywane są zarówno formaty wideo i display; obejmie ona Social Media (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube), jak i inne kanały (np. WP, działania z zakresu programmatic itp.).
Dodatkowo cała kampania wspierana będzie w komunikacji „ongoingowej” w Social Mediach, którą w warstwie strategicznej, tekstowej i graficznej przygotowywała również Chapter1. Agencja ta przygotowała także koncept, projekt i treści landing page’a kampanii, za którego wdrożenie była odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.
Chapter1 obsługuje markę Bambino od 2019 roku, po wygranym przetargu.
Dołącz do dyskusji: Marka Bambino uruchamia Szkołę Pierwszych Czułości