Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji reklamowej
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpisał przetarg na agencję reklamową. Wybrana firma będzie pracować dla banku rok z możliwością przedłużenia współpracy na kolejne trzy lata.
Oferty można składać do 14 grudnia br. za pośrednictwem platformy zakupowej banku. Obowiązuje wpłata wadium w wysokości 35 tys. zł.
Do zadań wybranej agencji będzie należało przygotowanie i realizacja strategii współpracy reklamowej z influencerami. Agencja zajmie się także tworzeniem strategii i kampanii produktowych, programowych i wizerunkowych, współpracą z domem mediowym obsługującym BGK, tworzeniem reklam ATL i digital oraz innymi działaniami promocyjnymi (projektowanie, tworzenie i opracowywanie projektów materiałów reklamowych i promocyjnych BTL, tworzenie projektów graficznych tych materiałów, opracowanie plakatów, broszur itp.).
To już kolejny przetarg na agencję reklamową ogłaszany przez BGK. W maju Bank Gospodarstwa Krajowego w przetargu na kompleksową obsługę reklamową wybrał Red8 Advertising. Agencja .bringMore wniosła jednak odwołanie od rozstrzygnięcia, wskazując na konflikt interesów członków komisji przetargowej, którzy wcześniej z agencją Red8 współpracowali w strukturze Orlenu.
Przetarg reklamowy ze stycznia 2020 roku został zawieszony z powodu pandemii koronawirusa.
BGK nie podaje wartości zamówienia.
Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji reklamowej