Kłódki na moście zakochanych reklamują pożyczkę gotówkową w Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Neverest, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
W spocie Radosław Kotarski opowiada o Moście Tumskim we Wrocławiu, na którym zakochani przypinają kłódki mające symbolizować trwałość ich uczucia. Zakochani mogą też wybrać się w dalszą podróż, a środki na nią pożyczyć z Banku Millennium.
Reklamy podkreślają, że w przypadku oferowanej przez bank pożyczki gotówkowej za każde pożyczone 5 tys. zł płaci się 100 zł raty. Pożyczka jest udzielana bez prowizji, spłaca się ją w 60 miesięcznych ratach. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 7,42 proc. Promocja potrwa do końca marca, mogą z niej skorzystać wszyscy klienci niespłacający obecnie żadnej innej pożyczki w banku.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium promowana była aplikacja mobilna, w spocie Radosław Kotarski opowiadał o pizzy.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (wybrane stacje ogólne i tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Change Serviceplan, produkcją spotu - firma Neverest, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kłódki na moście zakochanych reklamują pożyczkę gotówkową w Banku Millennium (wideo)