SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bankozaurus w reklamie mBanku

"Koniec ery bankozaurów!" - głosi nowa kampania promocyjna mBanku,której celem jest utrwalenie wizerunku tej instytucji jako synonimunowoczesności i innowacyjności

- Po raz kolejny mBank zaskakuje i wyznacza nowe trendy w reklamieinstytucji finansowych. Wprowadzamy do komunikacji sporą dawkęemocji i pokazujemy naszych Klientów w roli ambasadorów marki,wbrew powszechnie obowiązującej modzie na wykorzystywanie znanychosobistości show-biznesu w reklamach banków - wyjaśnia PiotrJakubowski, kierujący wydziałem reklamy i zarządzania marką wmBanku.

Nowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa mBanku opiera się oskojarzenia z prehistorią. W spocie widzimy bankozaurusa - alegorięprehistorycznej bankowości, której fundamentem były "potworneopłaty bankowe, monstrualne prowizje, archaiczne produkty orazskostniałe procedury". Bankozaurus próbuje przekonać parę klientówmBanku na przejście do innej instytucji finansowej, ale oni sąprzekonani, że ich bank gwarantuje im brak opłat i pewnyzysk.

Reklama będzie emitowana od 10 listopada do 7 grudnia w telewizji(TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, Polsat 2, TVN 24, TVN Style, MTV, VH1,FoxLife, Comedy Central, National Geographic, Canal+Sport, ZoneEuropa) oraz w sieciach kin (Cinema City, Helios, Kinoplex i OrangeIMAX). Działania reklamowe prowadzone są też w prasie ("Newsweek","Polityka", "Focus", "CKM", "Avanti", "Mamo to ja"), w internecie(Onet.pl i Wp.pl), na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach orazna megaboardach przy centrach Finansowych mBanku w Warszawie,Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG, kreację przygotowałaagencja Czteryczwarte. Spot wyprodukowało studio Film Skafander, awyreżyserował go Marcin Ziębiński. Postprodukcję i animację 3Dbankozaura wykonał Platige Image.

Dodatkowo w internecie pod adresem www.bankozaury.pl udostępnionazostała gra "Ucieczka bankozaurusa" opracowana przez agencjęMosqito.

Dołącz do dyskusji: Bankozaurus w reklamie mBanku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl