Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas
Sieć perfumerii Douglas rozpoczyna walentynkową kampanię reklamową, w zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami. Do akcji zaproszono aktorskie małżeństwo - Barbarę Kurdej-Szatan i Rafała Szatana.Działania przygotowały Brasil, Papaya Films i Havas Media.
Kampania składa się z 30-sekundowego spotu oraz specjalnie przygotowanych treści, promujących specjalną ofertę walentynkową Douglas.
Kampania wizerunkowa z udziałem Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana obejmuje działania na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie, a także materiały POS na witrynach sieci perfumerii Douglas w całej Polsce.
Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Papaya Films, a zakup mediów i kampanię w kanałach social media i digital - Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas