Bartosz Bieszyński w PGE
Bartosz Bieszyński objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i marketingu grupy kapitałowej Polska Grupa Energetyczna.
Bartosz Bieszyński w nowej roli odpowiada za prowadzenie jednego z departamentów w pionie Komunikacji i Marketingu GK PGE. Odpowiada za bieżące wsparcie kluczowych linii biznesowych - energii ciepła (PGE Energia Ciepła), sprzedaży (PGE Obrót), dystrybucji (PGE Dystrybucja, OZE (PGE Baltica i PGE Energia Odnawialna) czy energia kolejowa (PGE Energia Kolejowa).
– Nasz zespół wykorzystując pełny marketing mix (ATL, BTL, digital, social media, PR, PA, eventy czy sponsoring) dba o prawidłowe pozycjonowanie naszych kluczowych produktów i usług. Wyzwaniem na pewno będzie zaprogramowanie strategii marcom, która będzie wspierać proces dekarbonizacji i wprowadzania nisko lub zeroemisyjnych źródeł energii i ciepła. Bardzo ważnym dla nas elementem będzie też klientocentryzm, gdyż mamy w naszej społeczności ok 5,5 mln klientów i budowanie tutaj relacji z marką w oparciu o najnowocześniejsze technologie będzie ogromnie istotne na coraz bardziej konkurencyjnym rynku energii – wyjaśnia w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Bieszyński.
Bartosz Bieszyński wiele lat w eventach
Bieszyński przez wiele lat związany był z branżą eventową. Od 2014 do 2019 roku zarządzał agencją Walk Events, która realizowała projekty m.in. dla PKN Orlen, Red Bull. Wcześniej doświadczenie gromadził w agencji eventowej Live.
Odpowiadał za kreacje takich wydarzeń jak Verva Street Racing 2010/2011/2012, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2010/2011, Monster Jam 2009/2011, Orange Euro Mapping 3D 2012 czy FH-DCE Super Rally 2013.
W czasie pandemii koronawirusa aktywnie działał na rzecz interesów branży eventowej jako koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Bieszyński w PGE