567 tys. widzów nowego serialu „Będzie dobrze, kochanie”. TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” ogląda średnio 567 tys. osób. Produkcja daje TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49.
Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” nadawany jest na antenie Dwójki w czwartki i piątki około godz. 20.35 i 20.50, począwszy od 23 kwietnia 2020 roku. Po trzech pierwszych tygodniach (do 8 maja) średnia oglądalność produkcji wyniosła 567 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,99 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął uwagę 1,15 mln osób.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 nadająca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „8 Wspaniałych”, co przekłada się na 14,36 proc. udziału. Dalej plasują się Polsat („Nasz nowy dom” i filmy; 13,04 proc.) i TVN (gł. „Na Wspólnej” i filmy; 9,33 proc).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 jest ostatnia.
„Będzie dobrze, kochanie” to obyczajowy serial, którego akcja przedstawiona jest w lekkiej formule. Głównymi bohaterami produkcji są młodzi narzeczeni - Justyna (Wiktoria Gąsiewska) i Artur (Filip Gurłacz), którzy zaplanowany mieli ślub i huczne wesele, ale wybuch epidemii pokrzyżował ich plany.
W „Będzie dobrze, kochanie” występują również: Ilona Ostrowska, Jacek Lenartowicz, Dorota Chotecka, Tomasz Sapryk, Bożena Dykiel i Anna Dereszowska.
Autorami pomysłu są Bartosz Kubera - reżyser serialu i Krzysztof Gureczny, który wraz z Mirosławą Szawińską i Rafałem Skarżyckim są scenarzystami.
To pierwszy w Polsce, ze względu na pandemię koronawirusa, serial telewizyjny nagrywany bez klasycznych planów zdjęciowych. Jest realizowany w domach aktorów, którzy w swoich autentycznych wnętrzach i strojach wcielą się w postaci z serialu. Obraz w formie będzie przypominał połączenia wideo przez komunikatory internetowe.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 567 tys. widzów nowego serialu „Będzie dobrze, kochanie”. TVP2 przegrywa z konkurencją