„Biegiem na pomoc” - Bartłomiej Topa w nowej kampanii Fundacji Synapsis (wideo)
Pod hasłem „Biegiem na pomoc” rozpoczyna się nowa kampania promująca Fundację Synapsis z udziałem m.in. Bartłomieja Topy. Akcję przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor, Box i Maxus.
Nowa kampania Fundacji Synapsis pokazuje, że osoby z autyzmem, podobnie jak sportowcy, mają w życiu niejedną metę do przekroczenia: od umiejętności nawiązywania kontaktu wzrokowego, odpowiadania uśmiechem na uśmiech, komunikowania się, aż po rekord świata, jakim jest dla nich umiejętność samodzielnego życia. Akcja zachęca do wspierania finansowo terapii osób z autyzmem w serwisie biegiemnapomoc.pl.
Twarzą kampanii jest Bartłomiej Topa, który na początku br. wystąpił już w akcji Fundacji Sypansis „Autyzm wprowadza w błąd” (przeczytaj i zobacz, jak ona przebiegała), nagrodzonej m.in. Grand Prix w tegorocznej edycji konkursu KTR . Nową kampanię oprócz Topy wspierają Magdalena Boczarska, Marcin Dorociński i Łukasz Grass. Ze wszystkimi ambasadorami i twórcami akcji w najbliższych dniach będzie można się spotkać się podczas warszawskich wydarzeń: w Mieście Miłosierdzia oraz na 34. Maratonie Warszawskim.
Spot z udziałem Bartłomieja Topy będzie emitowany w sieci kin New Age Media oraz na infoscreenach w warszawskim metrze 29–30 września, 6-7 października i 10-11 listopada, czyli w czasie dużych biegów ulicznych w Warszawie. Reklamę wymyśliła agencja PZL, wyprodukowała firma Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Televisor, a udźwiękowieniem - firma Box. Natomiast za pozyskiwanie mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Biegiem na pomoc” - Bartłomiej Topa w nowej kampanii Fundacji Synapsis (wideo)